تبدیل مقادیر الاینمنت سرد ساعت اندیکاتور با Fixturlaser NXA

حتی اگر سیستم‌های الاینمنت شفت لیزری برای بیش از 3 دهه مورد استفاده قرار گرفته‌اند، برخی از صنایع دارای تلورانس‌های الاینمنت و اهداف الاینمنت سرد ساعت اندیکاتور هستند. به عنوان مثال صنعت فشرده سازی و فرآوری گاز را در نظر بگیرید. بسیاری از OEM ها، بسته بندی ها، کاربران نهایی و شرکت های خدماتی از سیستم های الاینمنت لیزری استفاده می کنند، با این حال اهداف الاینمنت سرد آنها معمولاً در عبارات نشانگر شماره گیری لبه و چهره هستند و باید به لیزری تبدیل شوند.

روش دیگر با برنامه “شماره گیری مقادیر هدف” در Fixturlaser NXA Pro و NXA Ultimate است. برنامه مقادیر هدف، شماره گیری ها را به تبدیل لیزری انجام می دهد، سپس به الاینمنت کننده اجازه می دهد تا اهداف را ذخیره کند و سپس با لمس یک نماد روی صفحه، به برنامه الاینمنت محوری افقی برود. برنامه مقادیر هدف هم مقادیر هدف سرد لبه و صفحه و نشانگر معکوس را تبدیل می کند.

از صفحه اصلی واحد نمایشگر NXA نماد “شماره گیری مقادیر هدف” را لمس کنید.

سپس روش شماره گیری معکوس یا روش نشانگر شماره گیری لبه و چهره را انتخاب کنید. این مثال برای شماره گیری های رینگ و چهره خواهد بود.

سپس ترتیب نصب نشانگر شماره گیری خود را انتخاب کنید. هاب کوپلینگ سمت چپ کمپرسور (ماشین ثابت) با موتور یا موتور الکتریکی (ماشین متحرک) در سمت راست است. الاینمنت کمپرسور موتور رانده معمولاً دارای براکت صفحه‌ای است که روی فلایویل موتور با نشانگر رینگ روی توپی کوپلینگ کمپرسور و نشانگر چهره در پشت توپی کوپلینگ کمپرسور نصب شده است. برای آن ترتیب، نماد سمت راست لمس می شود.

صفحه بعدی چیدمان نصب رینگ و صورت است که با صفحه رینگ در سمت چپ و صفحه در سمت راست انتخاب شده است. کاربر به سادگی مقادیر رینگ و صفحه مربوطه را به اضافه قطر کوپلینگ و فاصله از هاب کوپلینگ کمپرسور تا مرکز کوپلینگ وارد می کند.

فرض کنید که یک موتور Cat 3616 را با یک کمپرسور Ariel JGH با کوپلینگ قطر 18 اینچ الاینمنت می‌کنید و مشخص شده است که اهداف الاینمنت سرد برای موتور – 9.0 مایل (0.009- اینچ) TIR (خوانش نشانگر کل) روی رینگ است. نشانگر شماره گیری رشد حرارتی حتی بنابراین هدف الاینمنت سرد برای نشانگر چهره “0” است.

مقادیر هدف سرد لبه و صفحه را در هر کادر با یک “؟” وارد کنید. و اهداف سرد لیزری مربوطه در پایین صفحه نمایش داده می شوند (با رنگ قرمز مشخص شده اند). فلش سبز به هدف سرد زاویه ای (روی) عمودی و افقی اشاره می کند که در این حالت “0” است. فلش زرد به هدف سرد افست عمودی و افقی (1/2 Rim TIR) اشاره می کند که برای صفحه عمودی -4.5 مایل (0.0045- اینچ) و برای صفحه افقی 0 است.

در این مرحله می توان با لمس نماد ذخیره، اهداف را ذخیره کرد یا می توانید با لمس نماد کوپلینگ مستقیماً به برنامه الاینمنت محوری بپرید. اهداف الاینمنت سرد به طور خودکار وارد می شوند و خطاهای احتمالی را هنگام وارد کردن دستی اهداف حذف می کنند.

فایل اهداف سرد ذخیره شده، هنگامی که در مدیریت حافظه NXA مشاهده می شود، همچنین دارای میانبر نماد اتصال به برنامه الاینمنت شفت است.

پس از لمس نماد کوپلینگ برای پرش به برنامه الاینمنت لیزری شفت، یک دماسنج قرمز رنگ در سراسر الاینمنت نمایش داده می شود تا به کاربر اطلاع دهد که هدف الاینمنت سرد وارد شده است.

شما همچنین می توانید اهداف الاینمنت سرد را در برنامه الاینمنت محوری مشاهده کنید.

بنابراین، هنگامی که باید اهداف الاینمنت سرد را بین نشانگر شماره گیری «زبان» و الاینمنت شفت لیزری «زبان» ترجمه کنید، چندین گزینه برای انجام این کار وجود دارد.

هنوز در مورد تبدیل اهداف الاینمنت سرد نشانگر شماره گیری به اهداف لیزری خود مطمئن نیستید؟ با ما تماس بگیرید خوشحال می شویم کمک کنیم!

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات بالانس در محل، بالانس توربین و … با آکو پایش تماس بگیرید.