یکی از همکارها و مشتری های ما تماس گرفت، در مورد یک ابهام.
این یک موتور C-face است. معمولاً روی فلنج C-face نصب میشود که به یک پمپ عمودی متصل میشود. اما در این مورد، موتور C-face روی یک صفحه فولادی نصب میشود و پمپ یک پمپ اسپلیت کیس «افقی» عمودی است.
مشتری دستگاه را بازرسی کرد، از جمله بررسی الاینمنت . یافته های آنها؟
- محل اتصال کوپلینگ خرد شده و تعویض شده است.
- شفت ها تقریباً ⅛ اینچ از هم الاینمنت نبودند
- بلبرینگ پمپ خراب بود و اخیراً تعویض شده بود.
برای اصلاح ناهم محوری شفت، فضای خالی کافی در سوراخهای پیچ و مهره نگهدارنده موتور وجود نداشت. هر دو فلنج مکش و تخلیه پمپ باز شدند و در هر دو طرف مکش و تخلیه اتصالات انعطاف پذیر وجود داشت. این اجازه می دهد تا موتور و پمپ هر دو حرکت کنند.
و حالا شما هم به اندازه من در مورد آن می دانید. بنابراین، این وبلاگ دارای دو سوال است:
- چگونه این الاینمنت لیزری را انجام می دهید؟
- آیا مشکلات احتمالی دیگری در این طراحی می بینید؟